петак, 30. мај 2014.

Vichy Teint Ideal - tečni puder

     Istina je da me je novom Vichy puderu privukla činjenica da je namenjen za suvu kožu, ali odlučujući uticaj je bila tehnologija tečne svetlosti "Liquid Light Technology" koja "obavija" kožu velom svetlosti. Pošto je tu uključen i kompleks sastojaka za korekciju tena, tj. vitamini C i E, sa revitalizujućim uticajem za lepšu kožu, nije bilo mnogo dileme oko kupovine.
     Izabrala sam puder sa nijansom 25 Sand jer ona najviše odgovara mom bledom tenu. Iako je prekrivanje nesavršenosti na nivou srednjeg, to mi mnogo ne smeta jer ja više volim da imam "golu kožu" nego masku od pudera na licu. Takođe, odgovara mi i  bogata tekstura koja se lako nanosi, kao i SPF 20. Kada se tu doda i prisustvo termalne vode Vichy, kao i formula bez parabena, onda nema razloga da moja koža doživi neku neprijatnu reakciju.
     Posle upotrebe ovog Vichy pudera ten je ujednačen, sa manje vidljivim porama i crvenilom, dok je izgled "osvetljen" i blago puderast, baš kao što ja volim.
     Ipak, imam i jednu zamerku. Iako proizvođač tvrdi da je postojanost 14 sati, na mom licu su se već posle desetak sati počele primećivati nesavršenosti kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...