среда, 14. мај 2014.

Alfa Parf Precious Oil Tradition- šampon za kosu

     Kolekcija Precious Oil Tradition ima u osnovi arganovo i pequi ulje (ulje divlje kruške), a njihova kombinacija neguje kosu, smiruje je, disciplinuje, oblikuje i ne masti. Samim tim,  predstavlja pravi blagoslov u borbi protiv neuredne kose -  najčešće oštećene.
     Već sam pisala o ulju iz ove kolekcije, a sada bih želela da kažem nešto i o šamponu.
      Šampon se prodaje u pakovanju od 250ml, nežne je teksture i detaljno čisti kosu. Ulje (100% organsko) korišćeno u ovom proizvodu sadrži sve prirodne osobine, i dobijeno je  hladnim ceđenjem. Kosi daje vlagu i mekoću, pri tome je negujući i čineći je lakom za dalje oblikovanje.
     Šampon je prilično  gust i potrebno ga je naneti manje u odnosu na uobičajene preparate za pranje kose. Samim tim, on je ekonomičniji od drugih. Ja ga koristim već dva meseca, a potrošila sam samo jednu četvrtinu bočice.
     Posle pranja, kosa mi je meka, svilenkasta i lako se oblikuje Čak se često dešava da nakon šampona na kosu ne stavim regenerator ili pakovanje, jer nema potrebe za njima. Od značaja je i činjenica da šampon ne sadrži sulfate, parabene, parafine i veštačke boje, tako da je njegova upotreba bezbedna (nema razloga za strah od alergije). 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...