среда, 14. мај 2014.

Alfa Parf Precious oil Tradition - Maska za kosu

     Maska (200ml) iz kolekcije Precious oil Tradition predstavlja intenzivni tretman koji disciplinuje kosu.
     Pequi ulje je važan sastojak maske. Ono sadrži kiseline  (Oleic Acid, Linolenic Acid, Stearic Acid), a bogato je i vitaminima A i E. Koristi se samostalno, kao ulje za telo ili serum, a može biti i u sastavu losiona, balzama, sapuna, preparata za kosu...
     U nezi kose, pequi ulje oživljava čak i onu najsuvlju, oštećenu kosu koja je "uništena" bojenjem ili hemijskim tretmanima. Takođe, uspešno "kroti" nemirnu kosu, a pošto ima i prirodne UV filtere, čuva boju i sjaj kose.
     Maska predstavlja intenzivan tretman koji kosi daje mekoću, sjaj i lakoću oblikovanja. Nanosi se na mokru kosu, posle pranja kose šamponom, i to ravnomerno i u malim količinama. Ostavi se da deluje 5 minuta, a potom spere.
     Ja sam masku, kao i šampon i ulje, kupila pre dva meseca. Pošto se svi proizvodi iz kolekcije koriste u malim količinama, očekujem da ih upotrebljavam još dugo vremena.
     Masku koristim jednom sedmično i mogu da kažem da je prijatne, kremaste strukture i blagog mirisa. Posle nje, moja kosa je meka i svilenkasta. Takođe, nemam više suvih, ispucalih vrhova kose. Ipak, ono što je najvažnije za mene je činjenica da posle korišćenja maske nemam neprijatnih posledica, ali s obzirom da u njoj nema parabena, parafina, sulfata i veštačkih boja, to nije nimalo čudno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...