недеља, 18. мај 2014.

Max Factor Colour Elixir Gloss

     Novi sjaj za usne Max Factor predstavlja kombinaciju mineralnog ulja, hranljivog voska kandelile i pojačivača sjaja. Linija Colour Elixir Gloss ima devet nijansi koje pomažu postizanju trendi izgleda koji se lako dobija,  zahvaljujući specijalno dizajniranom aplikatoru (on nanosi odgovarajuću količinu proizvoda na usne). Formula glatko klizi po usnama i pogodna je za samostalnu upotrebu, ali se isto tako može nanositi i preko ruža za usne.

     Ja imam ovaj sjaj  u nijansi 25 Enchanting Coral. Priznajem da boja nije mnogo upadljiva, ali ja više volim prirodnost, sa laganim sjajem. Uz to, ovaj sjaj se može nanositi u više slojeva da bi se dobio 3D izgled, što ću možda i ja jednom učiniti. Trenutno sam zadovoljna što mi usne izgledaju lepo, ali su istovremeno i hidrirane, a samim tim i negovane. Na kraju, moram da naglasim da je trajnost ovog sjaja na usnama par sati, bez osećaja lepljivosti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...