четвртак, 15. мај 2014.

Inglot - krem rumenilo

 

     Bezbroj puta sam imala priliku da čujem ili pročitam sve pohvale o Inglot dekorativnoj kozmetici. Zato sam se odlučila da kupim rumenilo u kremi jer sam smatrala da je najlakše za korišćenje.

     Ipak, kada sam počela da ga koristim, nije baš bilo tako. Istina je da sam izabrala odgovarajuću boju (br.90) i da je rumenilo lako razmazivo, ali ja nikako da naučim da odredim koliko mi je potrebno da bi na licu postigla željeni efekat.

     Verovatno je istina da je Inglot prava stvar za profesionalne šminkere, ali kada su u pitanju obične žene (koje baš i ne vole mnogo da se šminkaju) onda može da nastane problem. To je jedini razlog što Inglot mogu da preporučim samo onima koje su veštije od mene, dok ću se ja zadržati na rumenilima koje mogu lakše i lepše da nanesem.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...