петак, 16. мај 2014.

Prajmeri Sephora i Collistar

     Prajmeri (baze ili podloge) razlikuju se po tome kakav efekat treba da postignu i kakvoj su koži namenjeni (da li je koža suva/normalna ili mešovita/masna). Prajmer se na lice nanosi posle kreme, a pre pudera i ima zadatak da zagladi kožu, popuni bore i pore i pripremi lice za puder, kako bi on izgledao prirodnije na koži. Takođe, prajmer produžava postojanost i trajnost šminke, matira kožu (kada su u pitanju preparati za masnu/mešovitu kožu), zadržava vlažnost kod suve kože i održava nanetu šminku po toplom vremenu. Prajmeri mogu biti na bazi silikona ili na bazi voska, tečni ili kremasti, bezbojni ili blago obojeni (koji odgovaraju prirodnoj boji kože).
     Ja sam imala priliku da isprobam Sephora Base lissante i Collistar Primer Uniformante Illuminante.
     Sephora Base lissante je prozračne, gelaste strukture i bezbojan - više je namenjen masnoj/mešovitoj koži. On uspešno matira kožu (čak i do 10 sati), sužava pore, zaglađuje bore i upija višak masnoće sa lica. Meni nije baš  mnogo odgovarao jer je moja koža suva i starija.
     Collistar Primer Uniformante Illuminante (30 ml) je blago korektivni, kremasti prajmer za sve tipove kože. Iako ne sadrži mnogo boje (kao puder) dovoljno je dobar da blago tonira kožu i sakrije njene nepravilnosti, kao i da učini da ona izgleda svežije. Namenjen je za lice i oči i deluje kao baza za dalje nanošenje šminke. Ipak, ja ga često koristim samostalno, jer želim da mi lice bude zaglađeno, a nepravilnosti na koži ublažene, bez dodatnog nanošenja šminke. Još jedna pogodnost ovog prajmera je činjenica sa ima SPF 10 (istina, blago štiti kožu od sunca, ali za prolećne uslove - sasvim dobro). Na kraju mogu samo da kažem da je cena od 2.979 dinara mala kada je kvalitet ovog prajmera u pitanju.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...