среда, 21. мај 2014.

Novo - Deborah Hydra Face Perfect tečni puder

     Novi tečni puder Deborah (1.189 dinara) je hipoalergeni proizvod, obogaćen sastojcima šest voćnih ekstrakata - maline, jabuke, breskve, kivija, papaje i jagode, što daje hidratantno, antioksidantno i revitalizujuće dejstvo, koje istovremeno štiti kožu od štetnih uticaja okruženja, kao i od sunca (ima SPF 15). Takođe, puder je obogaćen sastojkom koji vidno smanjuje uočljivost pora.

     Struktura pudera je kremasta i lagana, pa se on lako razmazuje, skoro trenutno topi na koži i dobro prikriva nesavršenosti. Puder je dostupan u šest nijansi koje su grupisane u roze ili bež podtonove.

     Ja sam od Jasmina kao poklon dobila puder broj 03B Medium Beige, što je odgovarajuće za letnji period kada je koža osunčana. Već sam počela da ga koristim i mogu da kažem da je solidnog kvaliteta. Posle njega, ten je gladak i ujednačen sa mat izgledom - dugotrajnog efekta (do 12 sati). Ipak, pošto ja volim i malo sjaja, moram da posle pudera stavim preparat koji će me "obasjati".

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...