петак, 2. мај 2014.

Decleor Prolagene Lift Intensive youth concentrate

     Nova Decleor kolekcija Prolagene Lift pomaže u podmlađivanju kože tako što deluje na sve njene dimenzije: učvršćuje kožu, štiti je i produžava njen blistavi izgled.

     Važna je i činjenica da u sadržaju nema mineralnih ulja i veštačkih boja, pa su tako svi proizvodi i prijatni za kožu.

     Najvažniji sastojak je L-prolin kompleks koji reaktivira čvrstinu kože, zatim je tu i esencijalno ulje irisa koje podstiče elastičnost kože, kao i čestice hijaluronske kiseline velike i male molekularne težine koje dubinski i površinski popunjavaju bore.

     Pored toga, sastojci su i bela žalfija koja stimuliše odbrambene mehanizme u ćelijama,  botanički agens koji zateže i izglađuje kožu, oleo 15 koji suvoj koži pruža prijatan osećaj i čestice koje reflektuju svetlost za pružanje trenutno blistavog izgleda kože. Rezultati su podignute konture lica, vidno umanjene bore i koža koja je hidrirana.

     Pošto je kolekcija prilično skupa za naše uslove, ja sam odabrala da kupim samo koncentrat za podmlađivanje (8.190 dinara). Radi se o tretmanu koji se koristi dva puta godišnje i koji aktivira sintezu kolagena, reorganizuje, konsoliduje i zateže ćelije kože. Koncentrat je pakovan u  bočicu od 30 ml i praktičan je zbog ugrađene kapaljke. Upotrebljava se tako što se dve kapi stave na dlan i vrši se blaga masaža lica i vrata. Poželjno je da se posle toga upotrebi odgovarajuća nega (dnevna ili noćna krema). 

     Ja koristim ovaj tretman već dva meseca i potrošila sam negde oko polovine bočice. Međutim, efekti nisu baš onakvi kakvim ih  proizvođač predstavlja. Istina je da mi je koža meka i glatka, kao i dovoljno hidrirana, a bore umanjene, ali što se tiče lifting-efekta, mogu da kažem da je on slab. Postoji blago zatezanje kože za koje ja smatram da nije dovoljno, a da li je to što nisam koristila odgovarajuću dnevnu ili noćnu kremu iz iste kolekcije - ne znam. Ostaje mi samo da sačekam da potrošim celu bočicu koncentrata i da, ako budem imala novca, kupim bar jednu kremu iz iste kolekcije.






URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...