четвртак, 29. мај 2014.

Essence -sjaj za usne STAY with me

     Zahvaljujući sjajevima za usne, one često izgledaju ne samo punije, već  i lepše.Većina sjajeva sadrži hidratantne sastojke koji usnama daju potrebnu vlažnost, dok neki od njih imaju u sebi čestice koje doprinose utisku blistavosti.
    Ipak, kada su sjajevi u pitanju, najvažnije je da ne budu lepljivi i zbog toga neprijatni za nošenje.
    Pošto mnogi časopisi kao poklone daju kozmetičke preparate, ja sam  se na taj način obezbedila sa mnogim dekorativnim proizvodima. Jedan od njih je i  Essence dugotrajni sjaj za usne STAY with me (06 berry me). Ja ga nešto često i ne koristim, pre svega zbog boje koja je pretamna za mene. Inače, kvalitet samog sjaja je solidan - nema osećaja lepljivosti, a sjaj na usnama ostaje nepromenjen dva do tri sata. Najveća zamerka je oblik četkice kojom se sjaj nanosi - previše je kruta i nije pogodna za nanošenje sjaja.




URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...