среда, 4. децембар 2019.

COLOR TIME boja za kosu za 139 dinara (75 karamel)

Znam da bi trebalo da smanjim svoju nestrpljivost, ali...kada nešto zamislim ja to odmah moram da odrealizujem. Tako je bilo i prošle nedelje kada sam poželela da obojim kosu. Pošto nisam imala kupljenu boju otišla sam do apoteke koja je na desetak metara od moje kuće i kupila Color Time - trajnu boju koja košta samo 139 dinara. 
Priznajem da nisam imala neka velika očekivanja iako je na kutiji pisalo da boja sadrži kompleks 18 amino kiselina, peptida, proteina i sterola kao i matični mleč koji ubrzava regeneraciju kose i oporavlja njenu strukturu. Uz to, tekstura boje je bila gelasta i na prvi pogled nije mi ulivala poverenje, ali...nakon spiranja boje pokazali su se dobri rezultati. Ne samo da su moje sede vlasi bile potpuno pokrivene već je i kosa imala zdrav sjaj i negovan izgled. Šta više očekivati, posebno ako se radi o boji koji ima zaista smešnu cenu.





-pre nanošenja boje








-nakon bojenja kose





Najveća zamerka koju imam je mali izbor nijansi. U stvari, ima ih više za tamniju kosu, ali... Uz to, nakon drugog pranja kose boja gubi na intenzitetu ali sede vlasi i dalje ostaju pokrivene.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...