уторак, 28. август 2018.

Novo u DM-u! Réell'e kolor šampon 7.4 bakarno zlatna

Moram da priznam da sam se u želji da postignem bakarnu boju kose, koja je i ove jeseni u trendu, malo preračunala i... rezultati mog pokušaja su ispali katastrofalni. Nažalost, poznat mi je i razlog jer sam i pored svetle podloge koristila hidrogen 6% pa sam dobila tamniju nijansu (umesto tamno bakarno plave dobila sam bakarno smeđu). Zbog toga sam i odlučila da uradim nešto za instant poboljšanje izgleda boje.
U DM-u sam pronašla šampon za toniranje boje kose (14ml, 69 dinara) i... odabrala sam bakarno zlatnu nijansu iako je ona odgovarajuća za svetlo do srednje plavu kosu. Podrazumeva se da nisam očekivala neki naročiti rezultat jer je u pitanju preparat koji blago tonira boju kose uz postizanje visokog sjaja i traje do četiri pranja. Uz to, sastav nije nešto naročito - pored sulfata koji mi iritiraju teme glave tu su i limunska i askorbinska kiselina koje pomažu da kosa ima naglašeni sjaj. A efekti su....




... pre korišćenja šampona...









i nakon njega.





 Ipak, bez obzira što je moj pokušaj promene boje delimično uspešan ja sam zadovoljna jer je kosa dobila zaista ekstreman sjaj i lako se oblikuje. Takođe, i pored prisustva sulfata nema neprijatnih posledica po kožu glave.  
PS. Moram da dodam da sam delovanje šampona produžila na pola sata iako je po uputstvu trebalo da bude manje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...