четвртак, 16. август 2018.

Čaj od virka u terapiji hormonskog opadanja kose

http://www.dokazano.net/wp-content/uploads/2015/10/vrkuta.jpg 



Već sam pisala o problemu sa prekomernim opadanjem kose. Istina je da sam nabavila i STILL-ovu masku sa belim lukom koja  to ublažava, ali... samo u slučaju da je neprekidno koristim imam manje poteškoća - zbog toga sam pokušala da pronađem rešenje uz pomoć fitoterapije.
Biljka virak (vitamin C, tanini i organske kiseline) je poznata po blagotvornom delovanju na reproduktivne organe (ne samo u svrhu otklanjanja određenih tegoba već i preventivno) a jedan od efekata je i pozitivno dejstvo na hormone.
Pošto sam u izvesnim godinama kada hormoni "luduju" kako žele i donose neprijatne simptome odlučila sam da (isprobam) utvrdim mogu li se neke poteškoće eliminisati bez uzimanja lekova. Počela sam sa jednom šoljom čaja od virka svako jutro i već posle par dana osetile su se promene - bolje sam spavala i nisam bila nervozna kao obično dok je kosa sve manje i manje opadala, tako da sada - nakon mesec dana upotrebe - mogu da kažem da mi tokom pranja kose opadne samo po koja vlas (ništa alarmantno).
Ne tvrdim da će kod svakog čaj delovati onako kako je kod mene ali pošto se radi o biljnom leku ne bi bilo loše pokušati da se uz njegovu pomoć ublaže (ili eliminišu) određene tegobe.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...