недеља, 5. август 2018.

ALVERDE okoloočna krema (sa organskom vidovom travom)

Pošto sam imala loše iskustvo sa nekim okoloočnim kremama vratila sam se brendu Alverde jer mi je on nekako najbezbedniji za upotrebu.
Trenutno koristim kremu koja kao glavni sastojak sadrži ekstrakt vidove trave koja je poznata po svom protivupalnom delovanju u predelu očne zone, kao i šea buter (negujuće delovanje), sojino (regenerativni uticaj), jojobino (antibakterijsko dejstvo) i suncokretovo ulje (protivupalno delovanje), ekstrakte kamilice (umirujući efekat) i Aloe Vera (hidrirajući uticaj), bisabolol (umirujuće dejstvo), vitamin E (antioksidant) i pčelinji vosak (regenerativni uticaj).
 Priznajem da je moja koža suva i starija pa sam u prvi mah pomislila kako mi lagana tekstura kreme neće pomoći, ali... nisam bila u pravu jer okoloočna zona već nakon kratkotrajne upotrebe izgleda osveženo i negovano, a uz to nemam nikakvih problema sa očima.
Što se tiče uticaja kreme na bore ne mogu ništa da kažem jer ih i nemam.
PS. U sadržaju nema sintetičkih mirisa, boja i konzervansa.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...