четвртак, 2. август 2018.

AVEPANTHENOL krem gel sa ekstraktom nevena

Iako volim tople letnje dane, kako godine promiču, tokom njihovog trajanja imam sve više problema sa mojom suvom i osetljivom kožom. Naime, bez obzira što ujutru nanesem kremu sa visokim SPF, alergije i iritacije su i dalje prisutne i čini mi se, postaju sve izraženije.
To je i razlog što tokom noći, umesto odgovarajućih anti-age proizvoda koji bi pomogli da što duže zadržim mladalački izgled, koristim kremu sa pantenolom (regenerativno i omekšavajuće delovanje). Naravno, nije u pitanju obični preparat (iako bi i on imao dobre efekte) već krem gel koji je obogaćen ekstraktima Aloe Vera (sa hidrirajućim i protivupalnim uticajem) i nevena (sa antioksidantnim efektom), kao i vitaminima A (sa obnavljajućim dejstvom) i E (antioksidant). 
Tekstura je lagana i brzo se upija. Iako nema nekog anti-age uticaja, pozitivni efekti (bar na mojoj suvoj i često iritiranoj koži) se najbolje vide po umirenoj koži i umanjenom crvenilu. 
Šta još da kažem osim da je dovoljno da uveče, nakon čišćenja lica, nanesem samo tanki sloj gel kreme da bi ujutru koža izgledala umirena i sveža, bez vidnih neprijatnih reakcija koje su bile izražene kao posledica uticaja sunčevih zraka... i to mi je sasvim dovoljno (bar trenutno).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...