субота, 1. септембар 2018.

L'Oreal Elseve šampon i balzam za kosu sa kokosovim uljem

U obilju preparata koji su se skoro pojavili ja sam odlučila da isprobam L'Orealovu liniju koja je namenjena suvoj kosi i koja u sebi kao glavni sastojak sadrži kokosovo ulje (puno masnih kiselina, minerala i vitamina A, B1, C i K - značajno za ishranu i negu suve i oštećene kose).

Šampon je karakterističan po prisustvu salicilne kiseline koja vrši blagi piling kože glave i doprinosi sprečavanju, kao i umanjenju peruti.
Prozirna tekstura i mirisna aroma kokosovog ulja čine ovaj šampon prijatnim za upotrebu. Još kada bi u njemu bilo malo manje sulfata koji mi iritiraju kožu glave sve bi bilo savršeno...







Balzam je guste teksture i koristi se nakon šamponiranja kose - deluje par minuta pre spiranja vodom.







Na kraju moram da spomenem i pozitivne efekte korišćenja ovih prozvoda koji u suštini odgovaraju mojoj suvoj kosi i pomažu joj da bude mekša i lakša za oblikovanje... 
Nažalost, pošto iritirajući sulfati čine da treći dan po pranju kose počnem osećati svrab na koži glave i ne osećam se prijatno zbog toga, razmišljala sam šta da radim... ali sam posle svega odlučila da ću ipak, bez obzira na to, šampon koristiti i dalje (naravno, svaki drugi dan).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...