уторак, 18. септембар 2018.

NIVEA Hyaluron Cellular Filler serum

Iako mi je poznato pravilo da tokom zime dnevna krema treba da bude mnogo jača od noćne dok je leti obrnuto, ja sam se odlučila da sada (i pored toplih dana) za noćnu negu koristim lagani serum. U DM-u sam odabrala Nivein Hyaluron Cellular Filler ali ne zato što smatram da je on čudotvoran već zbog činjenice da je proizveden u Nemačkoj (a ne kao mnogi preparati u Poljskoj ili Slovačkoj).
U sastavu seruma se izdvajaju hijaluronska kiselina koja dubinski vraća koži vlagu, ekstrakt magnolije koji učvršćuje kožu i doprinosi njenoj elastičnosti i kreatin koji je odgovoran za povećanje proizvodnje kolagena u koži.
Serum je vodene, prozirne teksture i upija se odmah po nanošenju. Iako je lagan, on ispunjava većinu obećanja proizvođača i doprinosi da koža postane meka, svilenkasta i odmorna (bar je tako u mom slučaju, nakon desetak dana korišćenja). 
Naravno, da bi efekat bio potpun potrebno je istovremeno upotrebljavati serum, dnevnu i noćnu kremu iz iste linije proizvoda, ali... meni je trenutno i serum dovoljan (šta mogu kad nemam više novca da se posvetim sebi kako treba).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...