четвртак, 27. септембар 2018.

VICTORIA Beauty sapun sa ekstraktom puževe sluzi

Mada nisam neki ljubitelj sapuna poželela sam da kupim ovaj zbog činjenice da puževa sluz sadrži ekstrakt mucina koji je kompleks proteina, glikolne kiseline i elastina i koji pored regenerativnog svojstva pomaže i dubinsko vlaženje kože a pošto se u sadržaju nalaze i glicerin (za dodatnu hidrataciju), kaolin (sa omekšavajućim delovanjem), limunska kiselina (za postizanje nižeg pH) i sitno mlevena zrna kafe (za potsticanje mikrocirkulacije) smatrala sam da je idealan za korišćenje tj. za piling.
 Istina je da proizvođač tvrdi da je sapun pogodan za piling kože lica i tela, ali... ja imam drugačije mišljenje jer kada sam ga upotrebljavala na telu uz nežnu penu tokom korišćenja sam dobila meku i glatku kožu dok je kod lica situacija bila drugačija - iako sam se trudila da ne vršim jači pritisak nakon spiranja pene moja koža je bila prilično iritirana (a kako i ne bi kad je preosetljiva) tako da sam odustala od pilingovanja lica.
Šta još da dodam osim da je sapun savršen za negu kože tela koju temeljno čisti uz istovremeno uklanjanje mrtvih ćelija i omekšavanje kože.
PS. Iako sastojci govore u prilog optimalnoj hidrataciji poželjno je nakon korišćenja sapuna naneti i neko sredstvo za negu kože tela.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...