петак, 14. септембар 2018.

TREND IT UP High Shine ruž za usne 250

Iako se retko šminkam moram da priznam da me je akcijska cena (239 dinara) TREND IT UP ruža za usne privukla da ga kupim. 
Uz to, lepa koralna nijansa i kako mu samo ime kaže (High Shine) govorila je da bi mogao da zameni obojeni balzam ili sjaj, ali... u pitanju je mat ruž koji, istina, lepo stoji na usnama (bar pet do šest sati po nanošenju) iako nije ono što sam mislila.

Pošto se radi o mat ružu koji je za moj ukus nekako previše suv ja pre njegovog korišćenja uvek prvo nanesem balzam koji pomaže da usne lepše izgledaju.
PS. Bez obzira na sve to jedinu zamerku proizvođaču imam na nedostatak podataka o sadržaju mada se sa tako niskom cenom ne može očekivati nešto spektakularno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...