среда, 12. септембар 2018.

NATURE BOX šampon i balzam sa uljem kajsije

Pošto svi koji čitaju moj blog znaju koliko mi smetaju sulfati u šamponima mogu da kažem da sam se obradovala kada su se pojavili preparati Nature Box jer oni u sebi ne sadrže silikone, sulfate, parabene i veštačke boje a uz to njihovu osnovu čine hladno ceđena ulja (postupkom hladnog ceđenja čuvaju se prirodne boje i mirisi ulja koje zadržava sve hranljive materije, antioksidanse, masne kiseline i vitamine). 
Moj izbor su bili šampon i balzam sa uljem kajsije (bogato vitaminima A, C, E i B17, oleinskom i linolnom kiselinom) jer ovo ulje, pored toga što jača kosu ima i predivan miris.




Šampon ima prozirnu teksturu. Bez obzira što ne sadrži sulfate tokom korišćenja daje nežnu penu koja dobro čisti kosu, kao i kožu glave.







 
 Balzam guste teksture pored ulja kajsije sadrži i glicerin za bolju hidrataciju i pantenol za dodatnu negu kose.




 
A što se tiče efekata.... istina je da mi oba preparata zbog odsustva sulfata ne iritiraju kožu glave a uz to, ostavljaju kosu mirisnom, mekom i sjajnom, ali i... daju zaista (pre)bogat volumen (što se meni sa gustom kosom ne dopada previše jer sam morala da koristim mnogo, mnogo ulja da malo umanjim volumen) i pomalo neurednu frizuru (nema silikona da je "srede"). 
Šta još da kažem (pored pohvala za sastojke prirodnog porekla) osim da ništa nije savršeno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...