понедељак, 1. октобар 2018.

PHYTORELAX krema za telo sa arganovim uljem

Sve meni drage osobe znaju koliko sam zaluđena kozmetikom i gde god da odu donesu mi po koji poklon - zbog toga mi je i sestrić u Italiji kupio ovu Phytorelax kremu za telo.
 U pitanju je krema guste teksture (ni nalik onima koje se prodaju kod nas u Srbiji) - ona u sebi osim arganovog ulja (za ishranu, kao i za bolju elastičnost kože) sadrži i ulje pirinča (za regeneraciju ćelija kože), babasu ulje (sa omekšavajućim uticajem) i vitamin E (antioksidans).
Uz sve to moram da spomenem i miris u kome pored arome arganovog ulja ima i dosta cvetnih nota koje čine kremu još primamljivijom za upotrebu.
 Po proizvođaču krema štiti i hidrira. Po mom mišljenju treba dodati i omekšavanje kože, kao i dugotrajni miris koji se bar dva-tri sata zadržava nakon nanošenja kreme.
Istina je da mi je koža suva i starija i da mi povremeno ne odgovaraju čak ni preparati koji su namenjeni za negu ovakve kože (i pored intenzivne upotrebe ostavljaju je isušenom i hrapavom) ali kada je u pitanju ova Phytorelax krema imam samo reči hvale koje se najbolje vide na glatkoj i dobro hidriranoj koži.
Šta još reći osim da mi je žao što ovog brenda nema u Srbiji.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...