четвртак, 11. октобар 2018.

BALEA maska za kosu sa kokosovom vodom

Pošto volim često da probam nove preparate za negu kose čim sam videla ovu simpatičnu masku odmah sam je kupila. 
Osnovni sastojak je kokosova voda koja pre svega ima antibakterijsko i antigljivično svojstvo a utiče i na brži rast kose, omekšava je i daje joj prirodni sjaj. Uz nju, u maski se nalaze i glicerin za bolju hidrataciju, pantenol za ishranu vlasi, ekstrakt masline za optimalnu hidrataciju i suncokretovo ulje koje omekšava i hrani kosu.
Tekstura je lagana i ima aromu kokosa. Na opranoj kosi maska se drži par minuta i potom spere... a rezultati se najbolje vide na mekoj i sjajnoj kosi.
Ipak, priznajem da sam očekivala više od maske (možda urednije vlasi...) ali i ovako je solidna jer mojoj suvoj, gustoj i pomalo oštećenoj kosi daje zdraviji izgled. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...