субота, 27. октобар 2018.

L'Erboristica Olio Di Argan gel za tuširanje i krema za telo


Sada, kada su krenuli hladniji dani, svi mi koji imamo suvu kožu moramo više da povedemo računa o njoj, tj. da pojačamo njenu negu sa bogatim kremama. Pošto L'Erboristica ima odgovarajuće preparate u kojima je glavni sastojak arganovo ulje rešila sam da ih isprobam pošto ovo ulje ne samo da ima hidrirajuće i omekšavajuće, već i anti-age dejstvo  (vitamini A, E i F, esencijalne masne kiseline, Omega 3 i Omega 6 kiseline).
  Gel za tuširanje karakteriše gusta tekstura prijatnog mirisa u kome se tek nazire aroma arganovog ulja. Među sastojcima se izdvajaju mlečna kiselina (za blagi piling), Aloe Vera (za optimalnu hidrataciju), pantenol (sa negujućim delovanjem) i proteini pirinča (za omekšavanje i glačanje kože).
A što se tiče efekata upotrebe... moja suva koža nakon korišćenja gela postaje meka, hidrirana i glatka a uz to ima i prijatan miris i ... da su sada topli dani ne bi mi bila potrebna nikakva dodatna nega posle tuširanja.
Krema ima gustu teksturu (skoro kao buter) koja se lako razmazuje i brzo upija. Od sastojaka se mogu izdvojiti jojobino ulje (za hidrataciju i negu suve kože) i šea buter (za ishranu, regeneraciju i omekšavanje kože).
Što se tiče delovanja imam samo reči hvale jer ova krema pogoduje i mojoj suvoj koži i trenutno hladnijem vremenu. Nakon nje, nestaju svi raniji problemi sa (pre)zategnutom kožom koja se peruta i izgleda naborano. 
PS. Na kraju, moram da spomenem i jedinu zamerku na ove preparate - oni, nažalost, ne mogu da se kupe u Srbiji tako da moram čekati da mi ih neko od mojih prijatelja donese iz inostranstva.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...