петак, 19. октобар 2018.

TreacleMoon Wild Cherry Magic losion i piling za telo



 Kada su u pitanju preparati za negu tela ja se, osim potrebe za bogatijim teksturama zbog suve kože, vodim i čulom mirisa - to je i razlog što sam odabrala TreacleMoon losion i piling sa mirisom divlje višnje.





Losion karakteriše prisustvo bademovog ulja (za negu suve i osetljive kože), kao i ulja iz semenki grožđa (zbog regenerativnog dejstva), šea butera (za ishranu suve kože) i glicerina (za optimalnu hidrataciju).
Tekstura je gušća nego što sam očekivala (više priliči bogatoj kremi). Ipak, lako se razmazuje i brzo upija...a miris... miris je prilično jak i oseća se bar dva sata nakon nanošenja. 





U pilingu se, između ostalog, nalazi i stearinska kiselina koja pomaže boljem čišćenju kože, kao i sitne perlice silicijum dioksida koje "rade" blagi piling i pomažu regeneraciju kože.
Prijatan voćni miris se podrazumeva.




Oba preparata prijaju mojoj suvoj koži. Hidriraju je, omekšavaju i uz to... ostavljaju je mirisnom. 
Neko će reći da bogatije teksture ne pogoduju toplom vremenu ali ja ih tada koristim svaki drugi dan tokom večernje nege, tek toliko da ne zapustim moju suvu kožu, dok su tokom hladnijih dana neizostavni deo svakodnevne rutine.
PS. I losion i piling ne sadrže silikone i parabene tako da se mogu bezbedno upotrebljavati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...