петак, 30. мај 2014.

Vichy Liftactiv Advanced Filler

     Advanced Filler predstavlja rezultat 10 godina istraživanja u kojima su po prvi put kombinovana dva jaka sastojka protiv bora - čist retinol u visokoj koncentraciji i LR2412.
    Za retinol je poznato da uklanja mrtve ćelije površinskog sloja epiderma, pomaže stvaranje novih i mladih ćelija, a ima i antirid dejstvo na dublje slojeve kože, dok LR2412 regenerativno deluje na epiderm (poboljšava strukturu i elastičnost kože i ispravlja znake starenja).
    Iako je preparat sa termalnom vodom Vichy i bez parabena, trebalo bi da bude podnošljiv za sve vrste kože, pa čak i za onu najosetljiviju. Ipak, prvih sedam dana korišćenja, na licu sam imala manje iritacije, a jedna moja poznanica koja nije htela da sluša uputstvo i koristila ga je za negu predela oko očiju (istina, samo jedanput) dugo nije smela da izađe iz kuće zbog otoka koga je izazvala  pogrešnom upotrebom proizvoda.
    Inače, Advanced Filler je lagani fluid koji se brzo upija. Ne koristi se samostalno. Ujutro, posebno tokom letnjih dana, posle njega se mora naneti na lice krema koja ima najmanje SPF 15, a uveče odgovarajuća noćna krema.
    Ja ovoj fluid koristim tek mesec dana i još je rano da pričam o eliminaciji bora, ali mogu da kažem da mi je koža sada mnogo nežnija, blistavija i ...podmlađena.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...