уторак, 27. мај 2014.

Bourjois 123 Perfect CC cream

     Posle BB krema koje su nalik toniranoj kremi, došle su CC kreme (Color Correcting) koje su, pored antiaging delovanja, namenjene i prikrivanju određenih nedostataka na koži i sličnije su tečnim puderima. U stvari, CC kreme ujednačavaju ten i čine ga blistavim čitavog dana, ali i prekrivaju nesavršenosti (fleke, pege, ožiljke...).
     Više se ne sećam u kom sam časopisu  dobila kao poklon tester Bourjois 123 Perfect CC kreme, ali sam ga  tek skoro  isprobala. Pošto sam se plašila da se radi o "jačoj" kremi sa efektom tečnog pudera, pre nje sam stavila na lice uobičajenu Decleor dnevnu kremu.
     Na sreću, tekstura kreme je lagana i pruža dobru hidrataciju. U kremi se nalaze tri korektivna pigmenta (boja kajsije protiv umora, zelena protiv crvenila i bela protiv pigmentacije) koji se stapaju sa kožom i pomažu da se prikriju sve nesavršenosti, ali i da tekstura kože bude lepša. Takođe, u kremi je prisutan i ekstrakt belog čaja koji daje koži blistavost i ispunjava je energijom. Još kada se tome doda i prisustvo SPF 15 koji štiti kožu od štetnih UVB zraka, može se reći da je nova Bourjois CC krema odgovarajuća za letnje dane.
     Tester kreme koju sam dobila je 32 Light Beige i savršeno odgovara mom svetlom tenu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...