четвртак, 8. мај 2014.

Jasmin - moja parfimerija

     Kad god poželim da kupim originalni parfem ili kremu nekog svetskog brenda - ja odem u Jasmin. Kada se na to doda i dobar asortiman svih proizvoda, kao i ljubazne prodavačice, pravo je zadovoljstvo tamo provesti vreme u kupovini ili samo u razgledanju noviteta. Takođe, pre izvesnog vremena je krenuo i sajt jasmin.rs preko koga može da se naruči svaki proizvod koji se nalazi u prodavnici, što mi i odgovara jer u Šapcu nema Jasminove parfimerije.
     Zanimljivo je da parfimerije Jasmin izdaju luksuzan časopis koji se besplatno deli kupcima i u kome, osim noviteta poznatih brendova, može da se nađe i izbor proizvoda koji su na sniženju, kao i prilog o specijalnim akcijama. Uz to, časopis obiluje i  tekstovima koji obrađuju interesantne teme.
     Ovaj post pišem ne samo zbog zadovoljstva dugogodišnje kupovine u Jasminu, već i zbog nagrade koju sam dobila za objavljeno pismo u časopisu.

     U pitanju su Deborah Hydra Face Perfect tečni puder, Shiseido Trio rumenilo i Max Factor Color Elixir sjaj za usne. Čim počnem da ih koristim, napisaću i postove o njima.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...