четвртак, 8. мај 2014.

Nivea Pure & Natural - noćna krema

     Iako znam da bi trebalo da se koriste preparati iz iste kolekcije, ja to ne činim  uvek,  jer mi se dešava da prvo potrošim jednu kremu, a da mi od druge ostane dovoljno za mesec dana upotrebe. To je i razlog što sam se odlučila da tokom dana koristim Decleor, a uveče Nivea Pure & Natural.
     Pošto ova krema ne sadrži parabene, veštačke boje i silikonska ulja, manja je mogućnost da dođe do alergije.
     Zatim, tu je i sastav u kome ima organskog arganovog ulja i arktina-ekstrakta čičkovog cveta koji stimuliše proizvodnju kolagena, tako da vezivno tkivo postaje gušće, a tonus kože mnogo bolji. Istovremeno, elastičnost kože se pojačava, a bore se smanjuju.
     Ova noćna krema na prirodan način potstiče procese regeneracije tokom noći i uspostavlja  ravnotežu kože. Krema ima gustu teksturu, ali se lako razmazuje i brzo upija, dajući pri tome osećaj prijatnosti. Ipak, tek kada sam je otvorila  i videla deklaraciju proizvođača, videla sam i da krema odgovara osobama od 30 do 40 godina i idealna je za sprečavanje prvih znakova starenja. Pošto sam ja prilično starija, normalno je da nisam osetila neke naročite efekte, ali mogu da kažem da bar nisam imala ni neke neprijatnosti u vidu iritacija kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...