четвртак, 29. мај 2014.

Max Factor Whipped Creme fundation




     Novi tečni puder Max Factor pruža obilje hidratacije i daje svež, polu-mat rezultat koji neće isušiti kožu.
     Formula je lagana i hidratantna i pruža koži savršen izgled - uspostavlja  ravnotežu između kontrole sjaja i povećanja prirodne blistavosti tena i to pri samo jednom nanošenju.
    Puder je formulisan bez ulja i mirisa, pa je pogodan za osetljivu kožu. Toliko je lagan da ne zapušava pore.
     Tekstura je poput šlaga i lako se nanosi četkom, a rezultat je prirodan izgled kože sa zdravim sjajem.












      Ja sam dobila tester sa nijansom 75 Golden i jedino ona predstavlja smetnju za njegovo češće korišćenje. Moj ten je svetao i definitivno mi odgovaraju drugačije nijanse. Osim toga, kvalitet pudera (1.359 dinara) je solidan i ukoliko budem imala priliku da nađem nijansu 40 Light Ivory neću mnogo razmišljati o kupovini.















URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...