субота, 24. мај 2014.

Art Deco - Glam Vintage compact powder

     Kada se šminkate, onda morate dobro da razmislite šta treba da bude vaša osnova šminke. Pri tome ne možete samo da gledate da li vam osnova (ili puder) odgovara po boji, već i da li odgovara  vašem tipu kože.


     Pošto samo pravilnim izborom možete dobiti savršen i ujednačen ten, pre svake kupovine razmislite šta je najbolje za vas i za vaš stil šminkanja.


     Čim sam videla reklamu za Art Deco Glam Vintage kompaktni puder (3.769 dinara u Jasminu), ja sam bila zainteresovana jer se radi o puderu koji pruža prozračan i diskretan rezultat, a ne sadrži parabene, ni mirise.  Naravno, puder ima i blagu svetlucavu teksturu koja se idealno stapa sa tenom i jedva je vidljiva - čak i kada vam se neko približi. Pri tome, u sastavu se nalaze i sitne čestice sjaja koje pružaju blistav izgled. Zbog toga se puder može koristiti i za isticanje određenih delova lica, ili čak kao blago rumenilo (bar ga ja tako ponekad koristim). Prozirne je boje, iako ton malo vuče ka tamnijim nijansama.
 




     Pakovanje je praktično jer sadrži i ogledalo, kao i pufnu kojom se nanosi puder, a pri tome ne zauzima mnogo mesta u torbi. Još samo kada bi imalo malo više sjajnih čestica....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...