понедељак, 26. мај 2014.

AlfaParf Illuminating Shampoo

      Moja sestra zna da volim AlfaParf proizvode, pa mi je kao poklon donela šampon za sjaj kose. Illuminating Shampoo ima zanimljiv sastav koji ukazuje na njegove osobine. Naime, on između ostalog, sadrži:
     -laneno seme koje je odličan izvor omega 3-masnih kiselina, vitamina,  oligo-elemenata (fosfora, kalcijuma, kalijuma, cinka, selena, mangana...), kao i fito-estrogenih biljnih hormona,
                         i
     -kvasac koji obiluje vitaminima B grupe (B1, B2, B6 i B12), mineralima i aminokiselinama.
     Već sam isprobala šampon i pošto mi je kosa oporavljena AlfaParf proizvodima  na bazi arganovog ulja, sada mogu da se posvetim "osvetljavanju". Naravno, iako je na prvom mestu Illuminating Shampoo usmeren na postizanje visokog sjaja, on pored toga daje mekoću kosi, kao i mogućnost lakog oblikovanja. Pakovanje je od 250 ml i sporo se troši, a prilikom pranja dolazi do formiranja bogate pene koja ima prijatan miris.


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...