недеља, 11. мај 2014.

Kozmetika No 7

1849.godine u Nottinghamu u Engleskoj, travar John Boots je osnovao  farmaceutsku kompaniju koja je 1942.godine postala i zvanični dobavljač za kraljevsku porodicu.
1930.godine Boots je pokrenuo brend No 7 i od tada njegovi kozmetički proizvodi spadaju u najprodavanije. Popularnost mu je porasla 2007. kada je BBC napravio jedan dokumentarac u kome je prikazano koliko je efikasan "Restore and Renew Beauty Serum" i na koji način on deluje.
Brend No 7  pored preparata za negu ima i liniju dekorativne kozmetike koja je dobrog kvaliteta. Nažalost, No 7 još niko nije uvezao u Srbiju, ali sam ja dobila senku za oči ovog brenda od moje drugarice Biljane iz Londona.

Senka br.25 True Gold, kako samo ime govori, predstavlja boju zlata, ali ne neku napadnu kakve sam viđala, već jednu diskretnu nijansu koja može da se nosi čak i tokom dana. Postojana je i posle nanošenja je ne treba popravljati desetak sati, što govori o njenom kvalitetu.






URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...