субота, 24. мај 2014.

Dahlia Hydra Perfect - tonik za lice za normalnu i suvu kožu

     Nekoliko puta sam u raznim časopisima nailazila na mišljenja stručnih osoba o tome da li je tonik za čišćenje lica potreban ili nije -  preovladava tvrdnja da je tonik nepotrebna stvar i da nije neophodan za proces čišćenja lica. Ja sam probala i to, ali...počele su da mi se pojavljuju manje akne, kao i drugi problemi sa kožom. Zbog toga sam se vratila toniku, kao dopunskom sredstvu.
     Naravno, iako bih volela da koristim proizvode nekih skupih, poznatih brendova, obično kupujem jeftinije varijante, jer i one sasvim dobro odrađuju posao.
     Sada koristim Dalijin tonik na bazi matičnih ćelija alpske ruže koji  hidrira kožu i blokira gubitak tečnosti  čak i do 40 %. Ovaj tonik čisti i odstranjuje preostale nečistoće lica i osvežava kožu, pa  predstavlja dobru osnovu za odgovarajuću kremu za lice. Njegova lagana formula sprečava pojavu iritacija na koži i uspostavlja hidro-lipidni balans, zadržavajući vlagu u ćelijama kože, dok je ekstrakt nara štiti od dejstva slobodnih radikala i ublažava efekte starenja.
     Moram da spomenem i ono što se meni dopada, a to je  blag miris ruže, kao i  činjenicu da se pakovanje od 200 ml  jako sporo troši - naime, ja tonik koristim već dva meseca, a ostala mi je još jedna četvrtina bočice. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...