уторак, 27. мај 2014.

L'Eau Par Kenzo roll-on dezodorans

 
    Tokom letnjih dana smatram neprimerenim korišćenje  teških parfema, ne samo zbog njihovog jakog mirisa, već i zbog mogućnosti da  sunce svojim delovanjem na  parfem, ostavi fleku na koži. To je i razlog što se odlučujem za mirisne dezodoranse.

     L'Eau Par Kenzo  je 1996.godine kreirao Olivier Cresp. Radi se o cvetnom, vodenom parfemu koji pogoduje letu i toplom vremenu. Ipak, retko koja moja prijateljica ima pozitivno mišljenje o njemu, naravno, ne zbog kvaliteta, već zbog  mirisa koji se (previše?) diskretno oseća.

     Ja sam kupila blagu varijantu parfema - roll-on dezodorans, pa mogu da kažem da kad god ga stavim, čini mi se da sam se samo istuširala hladnom vodom i odmah obukla (osećaj "hladnoće" verovatno potiče od prisustva nane). Istina je da  "čistoća"  koju ovaj Kenzo roll-on izaziva,  ne ostavlja  neki trag za sobom, ali je zato prijatna tokom vrelih dana, kada poželimo da se osvežimo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...