четвртак, 22. мај 2014.

Pupa - maskara Diva's lashes

     Ma kakve inovativne maskare se pojavljivale na tržištu, ja ostajem verna Pupinim proizvodima, jer sam se do sada više puta uverila u njihov kvalitet.
Trenutno koristim Diva's lashes maskaru (1.819 dinara) visoke definicije za volumen.

     Karakteristično je što specijalni agensi oblažu svaku pojedinačnu trepavicu, pružajući joj strukturu, a mikročestice celuloze čine trepavice još gušćim, ali ih ne slepljuju. Specifična kombinacija voskova i plastifikatora čini da nanošenje maskare bude bez ikakvog grumena.




     Ekskluzivna četkica definiše trepavice na veoma precizan način. Velikih je dimenzija i sa krutim čekinjama, za grafičko definisanje. Prostor između čekinja je širi, kako bi se oslobodile veće količine proizvoda.

     Pri tome je maskara oftamološki ispitana i pogodna za osobe sa osetljivim očima, kao i za one koje nose kontaktna sočiva.

   Pošto ja ne volim da se šminkam upadljivo, uzela sam braon maskaru (02 Brown) i mogu da kažem da sam zadovoljna, ne samo kvalitetom, već i zbog činjenice da moje trepavice izgledaju gušće i bolje definisane, a s druge strane - ne deluju veštački. 



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...