недеља, 25. мај 2014.

Balea FUSS gel za hlađenje stopala

     Ide leto, a sa njim i topliji dani kada nam se čini da ćemo "izgoreti" od vrućine. U toj situaciji najviše trpe noge koje, kod mnogih, otiču i donose osećaj težine.

     Ja sam prošle godine u DM-u kupila Balein gel za hlađenje stopala i mogu da kažem da mi je mnogo olakšao vrele dane tokom leta.

     Gel je pun sastojaka koji omogućavaju hlađenje stopala. Tu su ulje nane, mentol, kamfor i ulje eukaliptusa - svi oni blagotvorno deluju na kožu i donose osećaj svežine. Još kada se tu doda i činjenica da gel u svom sastavu ima i alantoin i ekstrakt hamamelisa koji deluju umirujuće, kao i negujuće - onda se čini da je Balea napravila pravi potez kada je "smislila" ovakav proizvod.

     Ja imam još nešto malo gela u tubi od prošle godine, ali...šta ću ako ga sada ne pronađem na policama DM-a - sigurno je da mi ovo leto neće biti prijatno kao prošlo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...