петак, 4. април 2014.

Timotei šampon za bojenu kosu



Od kako sam počela da se farbam  nisam imala sreće kod izbora boja za kosu. Ne samo da željena nijansa nije mogla da se postigne, već mi se i sama kosa dosta oštetila. Takođe, koža glave mi je postala toliko osetljiva da sam koristeći bilo koji šampon imala posledice u vidu svraba. 
Prošle godine moja sestra je išla na odmor u Grčku i donela mi je Timotei šampon. Ja sam, verujući da je  isti kao i mnogi koje sam već koristila, stalno odlagala da počnem da ga upotrebljavam. 
Ipak, prijatno sam se iznenadila. Ne samo da mi je kosa posle njegove upotrebe meka i svilenkasta i lepo miriše, već i  ružni propratni efekati ne postoje.
Posle svega, mogu samo da pohvalim   Timotei šampon koji  kombinuje prirodne sastojke i time obezbeđuje da vlasi kose zadrže svoju prirodnu lepotu. Isto tako, ovaj šampon ne sadrže parabene, što je od velikog značaja. 
Timotei šampon za bojenu kosu je jedan od boljih koje sam isprobala. Sadrži Cammellia Japonica Flower Extract koji je poznat kao antioksidans. Takođe, on ima i hidrirajuća svojstva. Uz njegovu pomoć, kosa je meka i negovana a boja se duže zadržava. Isto tako, kosa se lakše rasčešljava i oblikuje bez mnogo truda. Šampon je u formi bledo roze gela koji prijatno miriše. Pošto je miris malo jači, to se verovatno neće svideti onima koji su za neutralne mirise, ali meni se lično dopada.
U svakom slučaju, ako ovog leta idete u Grčku, svratite do prve parfimerije i kupite jedan od Timotei šampona. Nećete se pokajati.

Sastav:Aqua,Sodium Laureth Sulfate ,Cocamidopropyl Betaine ,Sodium Chloride ,Selaginella Lepidophylla Aerial Extract ,Camellia Japonica Flower Extract ,Trehalose ,Gluconolactone ,Glycerin ,Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride ,Dimethiconol ,Parfum ,TEA-Dodecylbenzenesulfonate ,Glycol Distearate ,Disodium EDTA ,Carbomer ,PPG-12 ,Citric Acid ,Sodium Hydroxide ,TEA-Sulfate ,Triethanolamine ,Sodium Benzoate ,DMDM Hydantoin ,Methylchloroisothiazolinone ,Methylisothiazolinone ,Benzyl Alcohol ,Benzyl Salicylate ,Hexyl Cinnamal ,Limonene ,Linalool ,Cl 16255 ,Cl 42051

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...