субота, 12. април 2014.

Hidrogen - čudesno sredstvo

Vodonik peroksid je nestabilno jedinjenje kiseonika i vodonika. Pošto je nestabilan, spontano se raspada na vodu i nascentni kiseonik (oblik reaktivnog kiseonika koji je u jednoatomskom stanju). Takav kiseonik oksidira sve oko sebe i u slučaju da se nanese na kožu ili predmete on uništava sve mikroorganizme, ali i epidermalne ćelije kože. Primenjuje se u obliku 3% rastvora za dezinfekciju kože i čišćenje rana (naravno, ne kada su u pitanju veće i dublje rane). Njegova primena u održavanju lepote je višestruka.
Fotografija je skinuta sa sajta: www.lilly.rs. Naravno, hidrogen 3% proizvode i mnogi drugi.
Ja ga često koristim za negu lica, ali i za oralnu higijenu. Što se tiče lica, kad god mi se pojavi neki prištić ili bubuljica, ja umesto tonika uzmem hidrogen. U slučaju da osetim peckanje na koži, posle desetak minuta lice operem vodom. Kada je nega zuba i desni u pitanju, razredim hidrogen sa vodom (1:1) i ispiram usta sa dobijenim rastvorom. Naravno, pazim da ga ne progutam. Čula sam da mnogi takav rastvor koriste za izbeljivanje zuba, ali ja to nisam probala - za mene je najvažniji uticaj na smirivanje upale desni. Takođe, imala sam priliku da čujem da hidrogen 3% pomaže kod vraćanja prirodne boje i sjaja noktiju tako što se njime natopi vata i sa njom se nokti dobro istrljaju (ovaj postupak se mora više puta ponavljati).












URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...