уторак, 29. април 2014.

Le Petit Marseillais regenerator za kosu sa šea mlekom i medom

     Iako dobro poznajem činjenice koliko treba šampona i regeneratora stavljati  prilikom pranja kose, često se "zaboravim" pa upotrebim veću količinu regeneratora. Zbog toga ga i češće kupujem.

     Slučajno sam naišla na novi regenerator Le Petit Marseillais za suvu i oštećenu kosu (289 dinara) i odlučila sam da ga isprobam, pošto mi je poznato da je ova francuska kozmetika povezana sa upotrebom prirodnih sastojaka i zasnovana  na autentičnim mediteranskim receptima.

     Pažnju mi je prvo privukla činjenica da u sastavu nema alkohola, parabena, mineralnih ulja, boja i konzervansa, a zatim i sastav u kome najvažnije sastojke čine šea mleko i med.

    Šea mleko je bogato  sadržajem biljnih lipida i poznato je po svojim hranljivim svojstvima, a med ima takav sastav da može brzo da nahrani kosu i omekša je.

    Regenerator sam upotrebila nekoliko puta i mogu da kažem da je solidan. Koristi se tako što se nanese na kosu nakon šamponiranja i ostavi da deluje 1 minut, a zatim se spere vodom. Efekti su primetni - kosa se lakše rasčešljava, mekša je i elastična. Takođe, dugo posle pranja, kosa miriše na med.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...