петак, 18. април 2014.

Balea - krema za stopala sa uljem čajnog drveta i ekstraktom lista crvene vinove loze

Moja omiljena Balea krema za noge je ona sa uljem čajnog drveta, ekstraktom crvene vinove loze i vitaminima. Kada se na to doda i činjenica da je cena (209 dinara) pristojna, a pakovanje od 100 ml dovoljno za dužu upotrebu (može se koristiti i do dva meseca) onda će se, verujem, mnogi odlučiti za kupovinu.

Prvo da kažem nešto o najvažnijim sastojcima.

Ulje čajnog drveta je antibakterijsko, antimikotično i antivirozno sredstvo - deluje protiv bakterija, gljivica i virusa. Efikasno je kod manjih upala i infekcija na koži, atletskog stopala, ujeda insekata, za oralnu higijenu, kod infekcija kandidom i akni.

Što se tiče lišća crvene vinove loze, može se reći da je ono bogato antocijaninima (pigmentima koji daju crvenu boju, kao i sposobnost jačanja krvnih sudova), vitaminima A, B1, B2 i C, kao i taninima koji deluju u eliminisanju upalnih procesa. Takođe, vinova loza može da pomogne u otklanjanju fleka i podliva na koži prouzrokovanih pucanjem kapilara.

Ja kremu koristim dugo vremena i svaki put kada odem u DM  kupim veću količinu za naredni period. Na stranu što su mi stopala meka i što pedikir radim jednom u dva meseca, primetila sam i da mi noge manje otiču, kao i da kapilari, iako nisu eliminisani, nisu ni izraženi kao ranije. Takođe, o nekim infekcijama nema ni govora, čak i pored toga što leti volim da odem na bazen, a tamo je često povoljna klima za gljivične infekcije.








URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...