четвртак, 17. април 2014.

Bioten - krema za ruke za izrazito suvu kožu

Pošto sam ovih dana bila okupirana poslovnim obavezama nisam imala vremena da tražim  neku specijalnu kremu za ruke, već sam u supermarketu uzela Bioten-kremu za izrazito suvu kožu (oko 150 dinara).

Ono što mi se (zbog moje osetljive kože) prvo svidelo je da u sastojcima nema parabena, parafina i veštačkih ulja.

Takođe, činjenica je da krema sadrži med koji blagotvorno utiče na kvalitet kože jer  u svom sastavu osim šećera ima i organske kiseline 0,3%(vinsku, limunsku..), minerale 0,2% (bakar, kalcijum, magnezijum..), vitamine C, B, A, K i E i fitohemikalije.

I ulje makadamije ulazi u sastav kreme. Ono je jedino ulje koje sadrži palmitoleinsku kiselinu koja se inače nalazi u sebumu kože (pozitivno deluje na negu zrele, suve kože), kao i vitamine A i E.

Kremu koristim već nekoliko dana i imam samo reči hvale. Prvo, iako se radi o kremi bogatog sastava za koju se očekuje da bude gusta i masna, ona ima laganu teksturu, lako se razmazuje i brzo upija. Zatim, dovoljno je naneti malu količinu kreme. Efekti su brzo vidljivi. Jedina zamerka je nedostatak mirisa.



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...