субота, 19. април 2014.

Clarins Extra-Firming Lip&Contour Gentle Exfoliator VS domaći piling

     Pre izvesnog vremena sam dobila od moje drugarice Tanje tester Clarinsovog pilinga za usne. Pošto sam prvi put imala prilike da ga probam, bila sam oduševljena njegovim delovanjem.

     Piling nežno uklanja mrtve ćelije kože  i čini da usne odmah  izgledaju meke, punije i zdravije. Takođe, posle njega, sitne borice oko usana su ublažene i manje primetne.

     Nisam imala priliku da pitam koliko košta ovaj piling, ali pošto se radi o Clarinsovom proizvodu, verovatno je u pitanju malo viša cena.  Ipak, s obzirom da sam se uverila u njegovu efikasnost, smatram da se ulaganje isplati.

     S druge strane, često volim da se bavim "ulepšavanjem" u kući, pa sam imala priliku da isprobam i neke domaće pilinge. Jedan od njih je sa šećerom i maslinovim ili kokosovim uljem (ovom mešavinom se usne nežno trljaju kružnim pokretima, a potom isperu mlakom vodom). Takođe, probala sam i piling sa šećerom i medom, kao i onaj sa morskom solju i maslinovim uljem.

     Ako bih morala da odlučim koji je piling najbolji, čak i posle dugog razmišljanja, ne bih znala koji da odaberem. I Clarinsov, kao i domaći piling obavljaju svoju funkciju i jedino što može da bude odlučujuće u datom trenutku je koliko novca imam u novčaniku.





URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...