понедељак, 28. април 2014.

Dontodent intensive clean - Pasta za zube iz DM-a

     Prošlu posetu DM-u iskoristila sam da obavim veću kupovinu jer nisam u prilici da češće dolazim u Beograd. Među proizvodima koje sam izabrala je i Dontodent intensive clean - pasta za zube (125ml). Iako je do tada nisam koristila smatrala sam da sa akcijskom cenom od 119 dinara mogu i da rizikujem.

     Proizvođač tvrdi da posebna formula sa antibakterijskom supstancom cink-hloridom (0,2%) prodire čak i do teško dostupnih mesta i pruža intenzivnu čistoću zuba i jezika, kao i dugotrajan osećaj svežine.Takođe, pasta efikasno uklanja tvrdokorne naslage na jeziku i zubima, štiti od karijesa i sprečava stvaranje zubnog kamenca.

     Iako se radi o pasti za zube koja ima više nego pristojnu cenu za naše životne uslove, mogu da kažem da je njen kvalitet u rangu sa skupljim proizvodima. Od kako sam počela da je koristim, čini mi se da mi je dah svežiji, a naslage na jeziku i zubima manje. Isto tako, i pored činjenice da se radi o pasti sa jačim delovanjem nisam primetila nikakve iritacije na desnima.

     U suštini, u pitanju je proizvod koji, čak i po redovnoj ceni   - vredi kupiti.



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...