среда, 9. април 2014.

Clarena - pyruvic & azelaic cream

Pošto volim da menjam kreme, zimus sam se raspitivala šta bi moglo da učini da se moje fleke smanje, a da mi pri tome koža bude hidrirana. Naišla sam na Clareninu kremu sa 10% azeleične i 3% piruvične kiseline i kupila je (14 eura u dinarskoj protivvrednosti).  Istina je da nisam očekivala mnogo, ali...pre nego što iznesem svoje utiske moram prvo da kažem nešto o samoj kremi.
Krema je prvenstveno namenjena  masnoj koži sklonoj aknama. Azeleična kiselina doprinosi sužavanju pora i normalizaciji lučenja masnoće. Ona se koristi i da poveća hidrataciju i da  smanji ožiljke.
Ono što je od velike važnosti je da krema ne sadrži parabene, parafinska ulja i veštačke boje. Samim tim, smanjena je mogućnost neželjenih reakcija.
Azeleična kiselina ima antibakterijsko dejstvo, deluje prilikom lečenja akni, sprečava pojavu mitesera, ali ima i funkciju izbeljivača. Zajedno sa piruvičnom kiselinom poboljšava kvalitet kože (stimuliše lučenje kolagena)  i sprečava pojavu akni i fleka na koži.
Sastav:
AQUA/WATER, AZELAIC, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, ETHYLHEXYL COCOATE, STEARIC ACID, PYRUVIC ACID, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TALC, DIMETHICONE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, LECITHIN, XANTAN GUM, ATELOCOLLAGEN, SODIUM, CHONDROITIN SULFATE, POTASSIUM SORBATE, DIAZOLIDINYL UREA, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, HYDROXYCITRONELLAL, LOMONENE, LINIALOOL


Kremu sam do skoro koristila i mogu da kažem da je veoma prijatnog mirisa i lagane teksture. Iako ja imam normalnu kožu nisam primetila nikakvo dodatno isušivanje, niti iritacije (što je za mene od velikog značaja). Istina je da fleke još uvek postoje, iako su manjeg intenziteta. Uz to, moja koža je glatka i čini mi se, blistavija.
Ipak, pošto krema sadrži i piruvičnu kiselinu koja je dobar keratolitik, ja je ne preporučujem u ovom periodu, ali ako neko zaista ima probleme (akne ili mitesere) i smatra da mora da je upotrebljava, onda bi to trebalo da  bude samo uveče, a da se preko dana nanosi neka krema za visokim zaštitnim faktorom.





URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...