понедељак, 21. април 2014.

Čudotvorna "Sasi" voda - istina ili mit?

     Pošto sam  u toku zime preterala sa hranom i natovarila višak kilograma, pokušavam da ih na razne načine uklonim. Probala sam nekoliko preparata i...ništa. Takođe sam isprobala i par dijeta, ali opet...ništa.

     Pre izvesnog vremena sam naišla na brojne pohvale za "Sasi" vodu za mršavljenje i rešila sam da je isprobam.


     Da bi se napravio ovaj napitak potrebno je:

     -1,5 do 2 litra prokuvane vode,
     -1 kašičica izrendanog korena đumbira,
     -1 krastavac srednje veličine iseckan na kolutove,
     -1 limun isečen na kriške      i
     -nekoliko listova sveže nane ili kašičica sušene.

     Dobijena smesa se dobro izmeša i ostavi u frižideru 8 do 10 sati da odstoji (najbolje tokom noći), a zatim se tokom dana pije (nije potrebno ceđenje). Naravno, napitak mora da se stalno drži u frižideru.

     Ako se uzmu u obzir sastojci, njihova analiza pokazuje delotvornost, jer:

     -voda osvežava nas i naš organizam i od nje zavisi naše zdravlje i uopšte psiho-fizičko funkcionisanje,

     -krastavac je bogat mineralima (kalcijum, fosfor, natrijum, gvožđe, mangan i jod), podstiče izlučivanje vode, kao i otrovnih sastojaka iz organizma, reguliše rad creva i tako pomaže varenju, a takođe doprinosi sniženju šećera u krvi,

     -limun sadrži limunsku kiselinu koja pomaže da se sagore masti i ubrza metabolizam, a takođe i smanjuje apetit,

     -đumbir ublažava želudačne tegobe i nadutost, poseduje antibakterijska, antigljivična i antitoksična svojstva, a takođe smanjuje nivo holesterola i sprečava nastanak krvnih ugrušaka,

     -nana deluje antiseptički, analgetski, antibakterijski, antivirusno i umirujuće i blagotvorna je za. suzbijanje
upala i infekcija, bolesti probavnih organa, poboljšavanje cirkulacije, jačanje imuniteta...a jedno od važnih svojstava je i da ublažava stres (sadrži veće količine triptofana, koji podstiče stvaranje seratonina koji je odgovoran za dobro raspoloženje), a svojim mirisom eliminiše osećaj gladi.

     Pri tome sam čula i  dosta tvrdnji da prilikom korišćenja "Sasi" vode nije potrebna nikakva redukcija ishrane, ali....da li je zaista tako?

     Ja već sedam dana koristim ovu vodu (sa uobičajenom ishranom) i mogu da kažem da sam uspela da skinem 2 kg, pre svega, zbog izbačene suvišne vode koja se nalazila u organizmu. Takođe, osećam se lakše, a celulit mi je manje izražen. Ipak, moram da kažem da je već posle četiri dana smanjenje kilograma stalo, tako da je verovatno potrebno i da redukujem ishranu, što sam počela da radim.

     Verovatno je da kod mlađih osoba  čija sam iskustva čula, organizam ima brži metabolizam pa je  delovanje vode mnogo bolje, a kod nas koji smo stariji - sve mora da bude sa malo više truda.

     Na kraju da napomenem - pošto je izraženo izbacivanje tečnosti iz organizma, potreban je oprez kod osoba koje imaju nizak krvni pritisak.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...