субота, 26. април 2014.

L'Erbolario 3 Rosa Crema Corpo

     Ove godine za 8.mart sam bila tužna jer nisam ni od koga dobila poklon. Zato sam rešila da sama sebe obradujem i kupila sam L'Erbolario kremu za telo (2.980 dinara) sa mirisom ruže. Iako kolekcija sadrži i parfemsku vodu, penu za kupanje i sapun, nisam imala dovoljno novca za sve, pa sam odabrala samo ovu kremu (200 ml).

     Proizvođač tvrdi da je roze boja života, odraz ženstvenosti, elegancije i šarma. To je boja koja donosi vedrinu i mir.

     U kremi su tri biljna sastojka - ruža, slez i roze biber i oni zajedno sa kamelijom, maslinovim i babassa uljem omekšavaju, hrane i obnavljaju kožu i sprečavaju njeno opuštanje. Kamelija i maslinovo ulje dodatno pružaju hidrataciju i sprečavaju delovanje slobodnih radikala, dok babassu ulje sadrži veliki procenat vitamina E, kao i fitosterole koji pomažu u proizvodnji novih ćelija.
     Ja ovu kremu koristim samo u specijalnim prilikama, kao dašak luksuza i mogu da kažem da je fantastična. Miris je predivan i ono što je važno, dugotrajan (i do nekoliko sati). Tekstura kreme je lagana i brzo se i lako razmazuje, mada treba malo više vremena da se upije.

     Efekti korišćenja su primetni - koža je negovana i baršunasta.


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...