понедељак, 7. април 2014.

Najbolji piling za lice

Dugo sam razmišljala da li danas da pišem o Seforinoj četki za čišćenje lica ili o sodi bikarboni, kao najboljem prirodnom sredstvu za piling. Ipak, posle mog jučerašnjeg iskustva odlučila sam da napišem post o kombinaciji ove četke i sode bikarbone.
Četku sam pre mesec dana kupila u Sefori (610 dinara) pošto sam prethodno čula mnogo lepih reči o njoj. Koristila sam je nekoliko puta da poboljšam moj stari Božen piling, ali...pošto mi je on nestao, iskoristila sam sodu bikarbonu kao dodatak.
Prvo da kažem da je četka izuzetno meka i ne iritira kožu lica. Ipak, dovoljno je snažna da dobro očisti pore i ukloni nečistoću i sa uobičajenim sredstvom za čišćenje lica.
Pošto sam želela da moj piling bude  jači, dodala sam malo sode bikarbone (jedna kašičica sode pomešana sa kašičicom vode) na četku i blagim kružnim pokretima sam čistila kožu oko pet minuta, a potom je isprala mlakom vodom.
Ipak, pošto se radi o malo jačem pilingu, ja sam pre uobičajene kreme, kožu navlažila rastvorom 5% Pantenola koji je izuzetno dobar za regeneraciju kože i deluje umirujuće i protivupalno. Rezultat se video jutros - moja koža je ružičasta i blistava.









URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...