понедељак, 14. април 2014.

Balea - krema za telo sa ši buterom i arganovim uljem

     Pošto je pre nekoliko godina zatvoren DM u Šapcu, ja sam, kao i mnogi drugi, ostala uskraćena za proizvode koji imaju dobar kvalitet i pristojne cene. Zbog toga sam protekli boravak u Beogradu iskoristila da kupim ponešto od Balea proizvoda.
     Prvo mi je za oko zapala krema za telo, pre svega zbog sastava (ši buter i arganovo ulje), a zatim i zbog cene (369 dinara) i velikog pakovanja (500 ml).
     Poznato je da ši buter sadrži vitamine C, D, A, E i F (vitamini A i E pomažu kod očuvanja zdravlja kože i važni su kada je u pitanju oštećenje kože zbog preteranog izlaganja suncu, vitamin C umiruje suvu i ispucalu kožu, vitamin D pospešuje rast ćelija kože, dok vitamin F hidrira kožu i čini je glatkom).      Takođe, ši buter  lako prodire u kožu i ne zapušava pore.
     Arganovo ulje, pored esencijalnih masnih kiselina sadrži dosta vitamina (posebno vitamin E). Visok nivo esencijalnih masnih kiselina daje arganovom ulju sposobnost hidratacije kože, s tim da koža može slobodno da diše. Pored toga, arganovo ulje pospešuje mikrocirkulaciju i omogućava savršenu ishranu ćelija kože.
     Ja sam već počela da koristim ovu kremu za telo i mogu reći da sam  posle nekoliko dana uglavnom zadovoljna njenim delovanjem. Kažem uglavnom, jer i pored toga što mi je kože meka (čak i na laktovima i kolenima) i nemam više osećaj njenog zatezanja, jedino što zameram je nedostatak lepšeg mirisa (krema miriše slično nekim proizvodima koje su koristile naše mame i bake).
     Ipak, ja Balea kremu za telo za ši buterom i arganovim uljem preporučujem, prvenstveno zbog njenog delovanja na kvalitet kože. Što se tiče mirisa....pa...  za to uvek postoje parfemi.






URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...