четвртак, 24. април 2014.

AlfaParf Ulje za kosu sa uljem argana i divlje kruške

     Moja problematična kosa zahteva dodatnu negu tako da ja, kad nemam novca, stavljam na nju maslinovo ulje, a kada imam, kupujem odgovarajuća ulja za kosu.

     Slučajno sam čula za novu kolekciju  za kosu AlfaParf sa uljem argana i uljem divlje kruške. Posebno me je obradovalo što ni u jednom proizvodu (šampon, maska, ulje) ne postoje parabeni, ni mineralna ulja.

     Kombinacija arganovog i ulja divlje kruške ima posebno blagotvorno dejstvo na neurednu, zamršenu, suvu i oštećenu kosu bez sjaja (baš kakva je i moja). Ovaj spoj ulja neguje kosu, smiruje je i disciplinuje, oblikuje i ne masti je. Uz to, ne pomaže ispiranju boje i čini kosu mekom, sjajnom i urednom, kao i mirisnom. Takođe, ulje poseduje "anti-frizz" efekat koji štiti kosu od vlage i "drži" je pod kontrolom.

     Ulje se koristi kao završnica kućnog  tretmana i nanosi se na vlažnu kosu. Aktivni elementi pružaju kosi zaštitni film koji kosu umiruje i neguje i čini je sjajnom i lepo oblikovanom.

     Ja ovo ulje koristim već mesec dana i mogu da kažem da njegovo dejstvo odgovara reklami proizvođača.
     Jedna od pogodnosti je što, iako se radi o ulju, nema mašćenja kose, a samim nanošenjem dejstvo je trenutno. Za jednu upotrebu dovoljno je samo malo ulja staviti na dlanove i oblikovati kosu, tako da se može reći da pakovanje od 100 ml traje dugo, dugo vremena. I...ono što se meni posebno sviđa, ulje ima dopadljiv miris koji dugo ostaje na kosi.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...