среда, 25. јун 2014.

Vichy Liftactiv Retinol HA SPF 18

     Vichy godinama usmerava sve svoje snage na istraživanje novih načina za poboljšanje kvaliteta kože, kao i za sprečavanje štetnih uticaja na nju. Iako je u bliskoj prošlosti na tržište izbacio niz novih proizvoda, ja moram da spomenem i jedan od starijih, ali meni dragih – dnevnu kremu Liftactiv Retinol HA SPF 18.
     Krema ima aktivne sastojke sa kombinacijom delovanja  - punjenja i izglađivanja. Punjenje vrši hijaluronska kiselina koja prodire u ćelije kože i povećava volumen međućelijskog prostora i ima trenutno i vidljivo delovanje, dok izglađivanje vrši retinol u kombinaciji sa adenozinom tako što ubrzava obnavljanje ćelija i vraća koži mladalački izgled.
     Tekstura kreme je hidratantna, gelasta i lagana, sa prijatnim mirisom. Brzo se upija i služi kao dobra podloga za šminku. Posebno mi se dopada  prisustvo SPF 18  – istina je da on nije dovoljno jak za letnje sunce, ali i pored toga predstavlja solidnu zaštitu.
     Vichy tvrdi da krema deluje na tri vrste bora - trajne, reverzibilne i nasleđene  i da ih eliminiše u roku od dva meseca.  Ipak, koliko sam ja uspela da primetim tokom njenog korišćenja – koža mi jeste postala glatka i nekako popunjenija, ali se bore  nisu izgubile, već samo malo ublažile.  Takođe, moram da spomenem i ono što je najvažnije za moju osetljivu kožu – i pored prisustva retinola, neželjenih reakcija nije bilo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...