уторак, 3. јун 2014.

Deborah Milano Red Laque ruž za usne

    Milano Red Laque ruž (789 dinara) je jedan od novijih proizvoda italijanskog brenda  Deborah. Ovaj tečni ruž kombinuje hidratantni ruž i sjaj laka. Dostupan je u 7 nijansi, a sa svakom od njih, usne su hidrirane (kao sa balzamom), obojene dugotrajnom bojom i imaju lakovan izgled.
     Tekstura ruža je lagana i u obliku gel-kreme, dobro pigmentisana i antialergijska. Posle nanošenja nema osećaja lepljivosti. Aplikator je poseban - malo je zakrivljen i omogućava ravnomerni sloj ruža na  usnama.

     Ja sam odabrala nijansu br.3 jer mi je ona nekako izgledala najprirodnije na usnama. Pošto je tekstura  lagana, za prirodan izgled dovoljno je naneti samo jedan sloj ruža, dok je za intenzivniji izgled potrebno bar dva sloja. Što se tiče trajnosti, ruž bez popravke može izdržati oko 4 sata.
     Na kraju, moram da spomenem i da ruž ima prijatan, blag miris ljubičice koji se meni lično dopada.



   



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...